Lost in space.

Alltså glömde berätta att jag äkta sprang på Nicole från Sb igår när jag gick till Supperclub, äkta random!

En annan sak jag inte berättat är om ett seriöst telefon samtal som jag hade förra veckan som pretty much changed everything. Jag är ju en äkta drömmare, I'm just a dreamerrrr I dream my lifeeee awayyyy dumdum tror Ozzy skrev den låten om mig haha. Men jag är också realistiskt (vissa skulle nog kalla mig pessimistisk) och jag ger hellre upp än att förlora. Efter samtalet fick jag ganska klara besked på att det är dags att ge upp för det här är och förblir endast en dröm.

Har ju ändå alltid vetat, men har levt lite på hoppet, drömt lite, men den drömmen krossades ju i samtalet haha. På ett sätt önskar jag att han inte sa det, hoppet är ju det sista som lämnar oss, och nu när jag inte ens har lite hopp kvar så känns inte lika kul längre haha! Men det var ju ändå bra, för nu vet jag och kan bara glömma allt. well well, jag har ju planerat att vara single and ready to mingle i resten av mitt liv, så den drömmen lever ju vidare iaf haha;) 

Hade verkligen inte tänkt komma hit efter samtalet. Känner lite: run Michaela, runnnn as fast as you can haha. Men jag vet inte om det är ett misstag? So what to do now?? Det är fan den stora frågan. I really need someone to tell me what is the right thing to do here, cuz I really don't know...

Vet inte varför det spelar sådan stor roll (förmodligen för att jag är en tjej haha) men det är nog en försvars grej för att jag inte vill bli sårad liksom. Om det inte går den vägen jag vill så kan det ju bara gå andra vägen och det känns lite meningslöst då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0