Vackrate stunden i livet var den då du kom, och allt var förlorat.

Ojoj vilken vegas-trip! here is the breakdown:)
Dag 1, lördag: Skulle åk dit med tjejerna men åkta med boysen istället vilket tydligen gjorde Elena arg? hahs say what. Skulle liksom möta upp med henne när hon kom men hon hörde typ inte av sig. Bodde i alla fall i suite på cosmopolitan. Första kvällen blev det Marquee där vi såg Avicii (hah tror jag iaf?) Sen drog vi vidare till Drais men där jag mötte Elena i kön och vi bestämde oss för att gå tillbaks till hotellet istället.

Dag 2, söndag. Flytta mina saker från Cosmo till Bellegio och tjejerna. Drog på dayparty Marquee och sen blev det Tao, var på bord största delen av kvällen men var rätt tråkigt, kände liksom inga där. Roligaste som hände på det bordet var typ när en tjej kissa på sig? Mötte iaf upp med Kevin och CO sneare och massa kända djs kom typ (Eric Morillo spelade så joina andra honom på scenen) så stog och dansa och hade kul:)
Alltså jag måste ha varit full eller blid eller något när jag varit i VEgas förut. Aldrig sett så många som varit på droger. Varenda person på bordet var höga på något, allas käkar rörde sig i 190. Vet inte hur jag inte sett det förut när jag varit där, men äckligt var det iaf.

Dag 3,  måndag: Daypartyyy på Marquee igen och sen XS och såg Skrillex, deadmau5, Afrojack och någon mer? Ojoj så bra det var! AS kul hade jag. Var väll egentligen inget speciellt som hände men det var as bra musik:)

ahhh, bäst med allt på hela resan var iaf att den har gett mig en känsla jag aldrig haft förut. Det sämsta är att jag nu har blivit sjuk, hah. Missa skolan idag och är kvar i Hollywood. Blir tåg hem eftermiddag/kväll och sen blir det några seriösa dagar med plugg. Tror Johanna kommer på söndag!!!!!!! WHOUUUUUUHOUUUUUUHOUUUUUUU. Kan inte beskriva hur jävla glad jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Over.and.Out:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0