Why does my heart go on beating, Why do these eyes of mine cry, Don't they know it's the end of the world, It ended when you said goodbye

haha alltså att fylle-flytta var nog inte en så jättebra ide, chris står just nu och lägger upp microvågsugn, bestik och massa saker på taket, hah!?

Omg, det blir avvvvv, åker till vegas på lördag! äkta gratis! enda jag behöver betal är mat. Bord med flaskor, boende, inträde alllllllt gratiiiiis! Är så jävla exciteeeeeed! haha känner inte hon jag ska åka med så bra, men vi har smsat as mkt och hon verkar hur söt som helst så det här blir nog as bra!!:D ÖVER LYCKLIG typ. Plus att mina svenska favvisar aviici och steve angelo djar på favorit stället xs dessutom! wieeeeeeeeeeee


åhhh jag ääälskar vegas <3 This is where it all begun and just might be where it all ends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0