Nothing is for free.

Ojoj vilket fylle kväll jag hade igår. Johanna har dragit till Bakersfield så jag mötte upp med Alma o co och åkte till IV. Spelade 4loco pong och shottade och blev kannoners. Sen drog vi till en fest downtown för att sedan åka heeela vägen till IV, hämta upp lite folk och sen dra downtown igen. Haha så jäkla onödigt men jag är int direkt den vettigaste när jag dricker. Iaf, drog hem till mig och vi shota upp en hel tequila flaska. Ett under att jag inte däcka i en buske nånstans måste jag säga. Men wow vilken bakfylla jag vaknade med imorse. Har legat i sängen heeeela dagen och kollat på Desperate Housewives.
Idag blir det IV med min kära Dbo och massa annat folk från Brezza. Ska vara en aaas stor fest, så hoppas det blir kul. Är typ fortfarande full från igår, haha!
Peace out lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0