INFORMER ALSDFKJADLFJLKAJD ALLICKY BOOM BOOOM DOWN

Ojoj vilken HÄRLIG och KUL kväll. Mycket roligare än förra helgen i Vegas, believe it or not. Började med att jag, Sanni och Johanna drog till Sandbar, åt goda faitjas och blev alldeles för mätta. Sen var det grattis drickor, ojoj så jag surpla i mig dom! pjuup, så var dom slut! Sen kom äkta stalkern som jag utnyttja för dricka. Fast ojoj vad jobbig han blev! Han trodde serri vi var ett par eller nått. Han ba: I don't think you like me anymore!? Jag ba: Ehhhhm, I never did! han ba fuck you och då skratta jag as mycket hahahah. Sen träffa jag nån aaaaskul kille som lärde mig massa danser. Ojoj, så jag skratta! Vi äkta stog på scen också. Hahah fan vilket skön kille!
Sen helt plötsligt försvann alla. Ja ba whaaaat, var tog alla vägen? En kille och världen tjockase tjej sexa på dansgolvt typ. Ja ba, ugh spydde rätt ut. Sen vare några asdryga tjejer som knuffa oss och nöp Johanna i armen och grejer. Ojsan så arg jag blir. Jag med alkohol i kroppen, ojoj kan inte kontrollera känslorna! haha. Fast träffa också en aaaas rolig tjej, hahahah fan vad skön hon var!!!
Förresten, glömde ju att säga att jag har ju inget id, blev ju snott i Vegas, men smet in ändå, kändes som jag var 16-17 igen och försökte smita in på lucky haha.
Aja när det stängde gick vi med Sanni hem, tog ett glas vin, satte oss på gatan och prata minnen. Så himla härligt. Älskar minna vänner, så jäkla bra dom är!
Nu är kl 3.48 och ja, jag är AS pigg. Känner mig av nån anledning så himla lycklig. Bara sprudlar i kroppen och jag vill bara skratta. Tror jag vet varför hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0