Raaaandom days

Ojoj vilken början det har varit på den här veckan! Omg supit ihjäl mig typ. Åkte till stranden för två dagar sen och kom inte tillbaks hem förens idag haha. Träffade några killar på stranden som tog med mig och Jois till deras pad där vi söp ihjäl oss. Tequila, baccardi, öl och både det ena och det andra. Haha fan vad jag skrattade och hade kul. Så dan efter blev de stranden med öl och sen vidare till ens killes hus där det blev ännu mer öl och beerpong osv. omgggggg. Har knappt ätit nånting, bara druckit så idag var jag så hungrig så jag åkte till panda express och åt upp hela stället.
Åt så jävla mkt panda så jag fan förvandlades till en panda=O Åhhhh, så sliten nu måste vila och ladda upp för vegas i helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0