Don't forget me.

Så,så en liten snabb tur till LA nu. Fira Paul, säga hej då, tillbaks till SB slänga ut mina saker, någonstans(?) och sen vidare till SD.
Grattis till Paul typ.

Min blogg den här senaste halvåret har sugit, haha. Princip var emo-mickies som skrivit halvt i kodord om hur jag har insett, get upp, några dagar senare är jag på väg till LA och wieiwie sen igen så har drömmar krossats och nu ska jag gå vidare och så några dagar senare LA wieiwe haha. OCh sen så klart om hur mycket jag gjort bort mig och hur jag inte kan förstå mig på mig själv haha. Skärpning på mig!

Alltså det är en sak som tär på mig. Är så jävla livrädd för att åka hem och så skulle jag inte få pengar och så är jag fast i Sverige. Som förra året liksom. Skulle seriöst lägga mig under en buss. Haha som gubben när jag stod och vänta på min buss här i Sb, äkta misslyckat självmordsförsökt. Men seriöst, blir jag fast i Sverige åker jag ner till Rosengård på stört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0