Rip Iphone

Så idag när jag satt på bussen så måste min iphone glidit ur min ficka. Så fort jag klev av bussen märkte jag att den var borta. Bussen går runt campus så jag sprang över campus till andra busstationen för att försöka hinna i fatt bussen där (har lyckas med det förrut) men när jag kommer dit ser jag bussen åka iväg:( Så jag springer tillbaks till klassrummet och ska skriva prov men är två minuter försenad och lärarn vägrar släppa in mig.
Jag klär alltid upp min när jag ska till skolan och har en kille som springer efter mig och häller upp champange *lyxhora*

Så jag gick till at&t och köpte en ny tele för 10 dollars och fick tillbaks mitt nummer.

Jag har satt fast den i annsiktet så jag ska se den och veta var den är, plus att den matchar mina trosor så det är perrrrrrrrfect

Hade förresten mobilen i 6månader ändå, kan vara rekord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0