I hope you blow away.

EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg,EMO-inlägg

Jag önskar att jag äter för att leva och inte lever för att äta. Jag önskar jag kunde äta normalt, träna och vara hälsosam. Men mest av allt önskar jag att jag inte var så tjock. Och för att ändra på det skulle jag göra nästan vad som hälst. Blåsor på fingrarna, sår/blöder i halsen. Orkar inte. GE MIG REDUCTIL NUUUUUUU. Kan jag snälla få min lön så jag kan beställa så jag slipper vara hungrig och sugen. Please. Orkar inte hålla på såhär. Så jävla dumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0