It's not that I don't like you- I'm just down to party.

Okej, lite bloggande nu på Natz request. Sooo, jag har tänkt lite över mina killproblem och varför jag aldrig börjar tycka om någon. Och det här är vad jag har kommit fram till.

*Om jag träffar någon som är intressant så tänket jag alltid att jag kan träffa någon intressantare.
*Jag älskar frihet:
-Jag vill inte stagda mig, jag vill flytta runt, göra ny saker hela tiden osv
-Jag älskar och festa och träffa nya människor
-Jag vill kunna göra vad jag vill, när jag vill
-Jag älskar att vara spontan och vill inte vara bunden till något/någon.
*Jag är en dreamer- jag drömmer alltid om mer&mer och bättre. Med andra ord är jag aldrig nöjd.
*Jag har prentat in en inställning och åsik om att jag inte missar något- att kärlek(läs förhållande) är inget jag behöver.
*Jag blir lätt uttråkad och måste ha nya saker som händer och få träffa nya människor.

Boys,boys,boys- i love boys so much I can't settle for just one- I want them all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0