:(

Men åh, blir så less- ställde mig på vågen och står kvar på exakt samma vikt:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((::( Nu blir det att knapra piller, inget annat funkar ju just nu. Johanna och jag har ju ätit typ samma, men hon har gått ner 2 kilo. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, skjut mig någon. SUCKS TOOOOO BEEE MEEEEE SOMEEETIMEEEES. Varför ska jag ha så svårt å gå ner i viiiiiiiikt. Spy är ju fan det enda som funkar.

Vill bli smaaaaaaaaaaaaal NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Ska det vara så jäkla svår liksom. Aa, nu får det bli drastiska metoder.

5 jäkla kilon vill jag ner, that's it. Vill inte bli så här smal iaf. Så jävla fult


Så här vill jag se ut (lite thinspo(thin-inspiration) till mig själv här nu)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0