Feber.

Usch, har fått feber, huvudes känns som det ska sprängas och ögonen är helt knallröda och det forsar tårar. Får mardrömmar från sist jag hade feber och trodde jag skulle dö. Tycker jag känner i ryggen, men det är nog mest att jag har ont i hela kroppen av febern.
Rita var här nyss med massa cola och choklad. Har inte fått i mig nått på hela dagen så nu ska jag lägga mig och se film, äta choklad och tycka lite synd om mig själv.


Fick förresten det sista och mest efterlängtade betyget från höstterminen idag, nämligen i Eng110. Ett ämne som går ut på att enbart skriva olika former av essays, vilket jag älskar. Mitt favis ämne som jag kämpat mycket i, och det har det varit värt för idag fick jag veta att betyget blev ett A. Så resultatet av den här terminen blev A i alla fem ämnena. Jag har nog min dator som smälte att tacka eftersom jag blev tvungen att spendera hela dagarna och kvällarna i bibblan, där jag fick lugn och ro, fick jättemycket gjort och inte kunde lockas med på att göra andra saker.

Saknar och älskar min familj<3 Just so u know.

Kommentarer
Postat av: natalie

du är så duktig michaela!:D saknar dig<3

2011-01-04 @ 20:10:12
URL: http://vnattavnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0