Forvirrad.

For det forsta sa har jag kopt en ny dator och gjorde det pa fyllan typ. kopte fel storlek och tankte inte pa att jag inte kommer ha svenska tangentbord..men hoppas ni forstar:(

Alltsa igar gick jag in pa vnattav blogg och upptankte till min forvaning att min mamma har tagit over vardnaden for en tjej for sex mander sedan. Ingen har namnt nagonting till mig, sex javla manader och ingen ville beratta att det bor en ny medlem i familjen? Fick reda pa det genom en lank pa fb liksom. Skont att man har sa bra kontakt med sin familj tankte jag..
Sa jag skrev ett mejl till mamma och fraga hur hon kunde ha missat att tala om detta for mig. Ar ju en ratt stor grej liksom? Da svarar hon att hon inte heller visste nagot, hon fick reda pa det samtidigt som mig och att allt bara var ett skamt..Sa da undrar jag om det langa inlagget i vnattavs blogg och soc, polis, psykologer och allt mojligt alltsa bara var ett skamt? Antingen ar jag efterbliven eller saknar den typen av humor..

lite klarsprak tack?

Kommentarer
Postat av: natalie

hahahah men vad fan, det är ett skämt fattar du väl!!!

2012-02-03 @ 10:56:17
Postat av: Ni

Haha, vad fan fattar väl att det är ett skämt?:) Visa saker i historian är i och för sig sant. Men hon är våran lilla forstersyster som bor hos oss typ fem dagar i veckan, men vi får inga pengar för det. Man kan även kalla henne surrogatMickan eftersom du inte är här. Så lär vi skaffa hem någon som är blond och heter Mikan.

2012-02-03 @ 19:13:48
Postat av: mickiz

alltsa nej verkligen inye?? hur fan skulle jag kunna det, akta serri inlagg om serri saker som dessutom ar sant.. forstar inte det roliga alls..men,men inte min humor eller min verision om hur man drar ett skamt i guess..

2012-02-03 @ 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0