Jesus och Jag

Igar var jag och bunkboysen i mataffaren nar plotsligt en tant kom fram
tant- ursakta, ursakta. Jag tycker om er alla men den har (pekar pa mig) ar speciell. Hon kanner Gud. Ni maste ta hand om henne. Gud alskar henne och har sant henne hit. Hon kan prata med Jesus nar hon vill so you better take care of her. Och sen gick hon..hahahah. Michaela betyder ju vem ar som Gud. Jaa, vem har jag undrat, men nu vet jag, det ar ju JAG!=O
haha var sa ovantat, jag borjade garva, dom andra sag helt chockade ut, nastan lite radda. Sa jao, forra halloween nar folk trodde att jag klatt ut mig sa var jag bara mitt riktiga jag, en angel (angel blir engelska ordet angel om man inte har a med tva prickar..wowowow!!) som gud har sant mig hit till jorden, bestis med Jesus 4lajfffff!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0