Only when you have it all, you can lose it all.

Saaa ska forklara mitt desperata inlagg for nagra dagar sedan, aa for det ar sa manga som har fragat om det!! Iaf, sa fick jag ett mejl forra veckan om att jag har for fa units pa camups och for manga online units och att om jag inte fixade till det inom nagra dagar ar det bye america och aldrig mer tillaten att komma tillbaks. Fick det akta pa fredagen ocksa och skolan ar ju stangd over helgen sa kunde inte kontakta nagon eller gora nagot sa jag gick runt och vanta pa att det skulle knacka pa dorren och immigrationsverket skulle komma och hamta mig. Pratade med Martin om hur jag kanske kommer i april sitta i sverige och skype med alla dom nar dom ar har i LA, haha skulle skjuta mig sjalv.
Tog nagra dagar med mycket om och men och hundra mejl hit och dit men nu har jag iaf lyckats adda tillrackligt med on campus classes. Sa nu har jag klass tors-fre. Slutar 12 pa fredagar ocksa sa det ar ratt bra, sa jag kan ga pa supperclubb haha:) Ar fortfarande helt nervos att nagonting ar fel. Vantar pa mejl om att mitt visum ar iordning igen..haller tummarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0