Porriporr fortsättnning

Aa ska kanske ta och berätta när porrisen Ron Jeremy kom och knacka på.. Vår granne, Jessy, jobbar på någon club och han och Paul skulle vara VIP host typ så dom bjöd in Ron. Några andra killar betalade Jessy 10.000 dollar för bord på eventet. Så vid åtta tiden åker Paul och Jessy till cluben för att fixa med röda mattan osv när Jessy plötsligt försvinner. Bunk Boysen åker till klubben för att checka läget men jag stannar hemma. Och det är alltså då det knackar på dörren och där står porrisen och de två killarna som betlat 10.000 dollar. Illförbannade. Porrisen skulle bli upphämtad av limo men den dök aldrig upp så han åkte själv till klubben, men Jessy var en no show. Så dom kommer till Bunken och undrar var fan han är. River typ ner dörren och snackar om att dom är från någon håla där man tydligen slår ihjäl folk. hjälp typ. Porrisen tog min tele och ringde K, sen gick han ut och stoppade den i fickan? hah ville ha min 10 dollars telefon som jag pimpat med rosa nagelack. men jag sprag ut och rädda den<3

Iaf så kommer bunk killarna tillbaks och Ron tog dit sin Rom och Champange och den äckligaste bruden jag någonsin sett. Såg ut som en mus med påssjukan. Äkta något katten släpat in (mus ju höhö). Och så hade hon på sig någon korsett men cup-hållarna satt ovanför brösten liksom? snyggt. Och sina fake bröst slängde hon så klart fram så alla kunde känna på dom. trash delux.

han har tydligen AS lång och stor penis, men kunde tyvärr inte hitta någon bild. Sorry Natta!:(


Jessy har förövrigt varit borta i 2dagar nu. ingen har hört eller sett honom och lär förmodligen aldrig göra det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0