En till lista ;)

Någon som:
någon som förstår dig:
Haha tror inte det, förstår inte ens mig själv!
någon som du saknar: Familjen!
något som du längtar efter: CSN pengarna!!!!!!!!! och när Nattis, Martin och Nicke kommer, ojoj!
någon som du hatar: Vicki.

Vem:

vem kramade dig senast:
K
vem kysste dig senast: K
vem ringde dig senast: K
vem ringde du senast: Ringer helst inte, ZMZ for Lajf!
vem var hemma hos dig senast: Haha har inte haft ett hem på ett år!
vem var du hemma hos senast: Bunkboys.

Har du:

har du några kärleksproblem:
Ja haha om jag har, äkta katasrof.
har du ätit något idag: Ja, fick en skorpa typ imorse, schysst.
har du pratat med någon idag: Yezz.
har du gråtit idag: Nä inte än, har precis vaknat typ så har inte hunnit men kommer väl snart!
har du skrattat idag: si:)

Jag:
är singel:
japp, ready to mingle!
är rädd för att bli övergiven: Min absolut största räddsla i livet. Om jag har en spindel som bor i mitt rum och så sticker den kommer jag känna min värdelös och att den inte gillade mig:( haha
svär ofta: Nej faktiskt inte.
sjunger i duschen: Ja, rätt så ofta. Jag har en gudomlig röst!
är en morgonperson: NEJ! prata inte med mig på morgonen! Hatar speciellt när man kliver upp och någon käck männsika är as glad och ska prata..tyst med dig.
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: hahahahahah men nej.
skrattar åt mina egna skämt: Asså tror inte jag skämtar någon gång?
vill ha barn: Absolut inte nu, men när jag är äldre och har gift mig och allt sånt.
skulle göra plastikoperation: jaaaa <3 fettsuga knän, höfter, mage, rygg, innre och yttre lår, gäddhäng, operera näsan, hakan, höja ögonbrynen, brösten, läpparna..listan är lång..

Har du:

glasögon/linser:
nej
piercingar: hade i naveln, men den sprack ju? tog i tungan på fyllan i Vegas men tog ut den på engång. Så kvar har jag bara i öronen.
syskon: ja<3
pojk/flickvän: nej.
jobb: önskar verkligen att jag kunde jobba.
många vänner: tre haha.
rymt hemifrån: Ja när jag var runt fem tog jag mitt läppstift och packade ner den i en såndär liten läppstick ask med en liten spegel och sen stack jag. Vet inte var planen var där riktigt.
färgat håret: Yes, 80% av gångerna har det blivit gult eller grönt <3
bra självförtroende: vad är det?
sagt "jag älskar dig" till någon: haha ja, till Johanna, Johanna och min familj.
gjort något olagligt: ja, började ju som tjuv redan som liten.
somnat i skolan: Jag har aldrig legat och sovit liksom, men har nickat till minst 1000 ggr.
ett ben: plus ett ben= två.
Tappat bort mig i min hemstad: tappar bort mig varje dag! Går in i en affär och har ingen aning om vilket håll jag kom från liksom.
sett en fallande stjärna och önskat mig något: yes många gånger.
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Yes, varje dag..ops.
smugit ut utan lov: Nej tror aldrig mamma sa nej när jag fråga om jag kunde gå ut.
ljugit om var jag är för mina föräldrar: En gång när jag var liten, men mamma kom på mig och kom och hämtade mig. Bad girl.
en hemlighet som ingen vet: Yes, många. och dom får förbli hemliga också:)
varit på en blind date: nej men jag vill! haha fan vad kul, speciellt om det var något äkta mongo, haha skulle vara så kul.
sovit en hel dag: OM jag har! Sov genom hela december.

Brukar du:

titta dej själv i spegeln:
Så ofta jag kan. Fast bara annsiktet vill inte se kroppen.
ha ångest: Usch ja, varje dag.
drömma mardrömmar: Det händer lite då och då.
klä dig i svart: Svarta kläder är det enda jag har, emo<3
hata folk: Nej hatar ingen faktiskt. Brukar inte känna något speciellt för folk jag träffar.
lita på folk: Nix. Finns en person i världen jag litar på och har litat på i hela mitt liv. Kan tänka mig att den personen är den enda jag kommer någonsin kunna lita på också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0