GoodBye USA Hellooo Sweden!

Guess who's back? IM BACK! Fick skjus av världen bästa Dbo till flygplatsen, wieee <3 Flygresan hem gick kanon. Var inte ens nervös? Eller jo, lite obehagkänsla i starterna men bara lite och det gick över väldigt snabbt. Skönt som fan! Dessutom fanns massa bra filmer, jag satt as skönt, vi fick god mat och tiden gick as fort. Första planet från LA till London var fan det största planet jag någonsin sett. Två våningar och assss långt. Har iof åkt tvåvånnigs plan förr, men det har var fan dubbelt så stort. Hhaha vilken jäkla sjuk säkerhets video dom hade också! Dom var utklädda till älgar o typ när dom visa flytvästen och blåste i visselpippan hoppa alla passagerar upp i säterna och var utklädda till fotbolls supportrar och vifta med skyltar och jubla. Asså ojoj kan inte ens beskriva, jag satt helt chockad typ hahah as kul iaf.

Mormor och Nisse mötte mig på flygplatsen, oj så kul det var att se dom igen!! Åkte hem och åt efterlängtad svensk god mat och kolla på nobelmiddagen och skratta åt alla fula tanter typ. Ville så gärna att nån skulle ramla i trappan också, men det hände ju så klart inte:(

Idag ska jag på opera och sen glöggfest typ? Skönt att vara hemma faktiskt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0