Psychic/sidekick

Jag drömde att jag och Johanna gick till psychic. Där fick jag reda på att jag hade en hund men att jag måste vinna en fotbolls-tunering för att få tillbaks den. Och det gjorde jag, så jag fick en liten cockerspaniel!:D
Jag och Johanna har pratat asmånga gånger om att gå till en psychic, skulle vara askul faktiskt! Fast det blir alltid samma missförstånd när vi ska prata om det psychic låter ju som sidekick (mobilen ni vet).
J: Där finns en psychic!
M: En sidekick?
J: Ja, psycich
M: Hm, jaha? Vad ska du med en sidekick till egentligen?
J: Vi borde gå dit!
M: Vadå, är du intresserad av en sidekick?
J: Ja, men det var väll du också? Kan ju bli kul!
M: Men dom är ju fula och rätt dåliga
J: Men hur vet du hur dom ser ut och är där inne?
M: Jag har ju sett dom flera gånger
J: Pychicarna?
M: Ja, sidekickarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0