I could really use a wish right now.

Det ar inte latt nar det ar svart. Inget vill ga min vag just nu. Jag star still och strampar men forsoker halla huvudet hogt.
Jag kan inte fixa id, jag har inget korkort, jag far inte hamta ut min lon pa flera hundra dollar, datorn dok aldrig upp och nu ar pengarna slut, jag far ingen svar pa svenska konsulatet om passet, jag maste till LA ikvall for att utanfora nagot som kan komma och kosta flera hudra dollar- vilket skulle typ ruinera mig, plus att jag maste till ratten och fa mig en trevlig overraskning om hur mycket jag ska betala i boter. Snalla nan, hjalp mig. Kan inget bra handa mitt i allt? Bara natt litet. Nagot sa allt inte behover kannas sa tungt. Hade behovt Natalie har just nu, hon far mig alltid att skratta.
.
.
Ja, ja..nu ska jag sluta och vara en cry-baby nu..
Lite nostalgi- latt basta svenska filmen som nagonsin gjorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0