Oh heaven is a place on earth

Vegas ar verkligen mitt paradis. Trivs som fisken nar jag ar dar, jag mar sa bra och kanner mig sa lycklig. Jag onskar jag kunde stanna dar for alltid. Jag och Johanna akte dit i torsdags for att fira thanksgiving, Johannas fodelsedag,mota upp hennes vanner fran Sverige och fixa pass till mig. Och ojoj, sa underbar, rolig och galen helg det har varit.
Pa torsdags morgonen nar vi kom lamna vi vara vaskor pa hotellet- Bellagio mitt favorit stalle!:) sen akte vi ganska direkt till konsulatet och fixade mitt pass. Akta b ser det ut, handskrivet liksom. Deppade ihop lite for tankte att det finns inte en chans i heeeelvetet att jag kommer bli inslappt med nagot som ar handskrivet liksom. Konsulat tanten var jatte snall iaf, skjusade tillbaks oss till stripen och tog vart nummer sa hon kunde hjalpa oss in pa nagra klubbar. Nar vi kom tillbaks gick jag och Johanna pa akvarium. Haha fan vad vi skratta at alla fula fiskar, hahah trodde jag skulle do. Haftigt var det iaf, tror vi var mer excited och uppspelta an alla barn dar inne tillsammas, speciellt nar vi skulle klappa stingrockorna. ahahah. Efter det motte vi upp med Johannas kompisar och borjade dricka och det ar mitt sista minne fran vegas typ haha. Var vall full konstant resten av dagarna, at massa god mat, spela tarning och slots machines, var pa stripklubb, traffade folk och dansade sonder mig pa olika klubbar- allt man ska gora nar man ar i vegas. Ojoj sa mycket galet och sa mycket kul. En av dom roligaste helgerna i mitt liv.
Hemresan var dock inte rolig. Det tar vanligen 5 timmar att komma hem, men den har gangen tog det 16. Det tog oss tre timmar extra att komma till LA pgr av traffiken. Vall dar fick vi vanta i 5 timmar. Vi hade bokat biljett med en buss 22.20 men alla bussar var overfulla, sa vi stog i ko, sag var buss fyllas och aka ivag utan oss. Kandes surt som fan. Hur kan man salja biljetter nar det inte finns platser? Och ingen information om nar nasta buss kom fick vi heller. Vi underholl oss med att spana pa alla skummisar och titta pa sunes sommar och sen the blinde side- bra filmer. Halv sju pa morgonen fick vi antligen satta oss pa en buss. Sinnessjukt trott nar vi vall var hemma vid 10 kan jag lova. Sov nagra timmar och sen upp till skola. Holl foredrag som vi inte ens ovat pa, haha vardelost men tror inte den ar sa viktigt. Sen gick jag hem och somna, vaknade igen vid 22. Inte sa smart- nu ar kl snart 5 och jag kan inte sova.
.
.
Sista veckan i skolan och sen ska jag antligen fa komma hem. Oj som jag langtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0