What happens in Vegas...

ends up on my blogg..
Måste nog tyvärr erkänna att det var en av mina tråkigaste Vegas resor. Vet inte varför. Blev aldrig taggad, var allt för trött och sliten hela resan. Fast det var kul alltså, men inget" woooow vilken jäkla resa whouu"- if you know what I meeean.
Iaf, första dagen: Sov en timme på natten till första dagen, upp klockan åtta och köra i 6-7 timmar. Kändes som vi aldrig kom fram. Och det blev inte bättre med ett baksäte fullt med taggade brudar som skrek sönder öronen. Haha. Väl framme släppte alla nerver från körningen och jag söp som aldrig förr.. Och ojoj så full jag blev. Jag och Johanna rymde från förfesten (som för överigt var jääävligt stor, var kom alla ifrån?). Vi drog till vårt kära The Bank. Gratis inträde och 13 gratis glas champange. I <3 the bank! Iaf, så spydde jag på toan, ops..haha. Men sen mådde jag bra och kände för att göra nått sjuk. Resultat- en ny tattuering och en piercing (ett litet hjärta bakom örat, Johanna gjorde likadan pussigull typ:P). Haha jävligt sjuk kväll måste jag säga. Lätt den roligaste av kvällarna.
Andra dagen: Jaa, vet inte, inte så mycket att säga egentligen. Först körde vi lite öl-lekar och sen blev de limmo till The palms. As tråkigt klubb plus avundsjuka asiater som fick snefylla på mig. Så jag sura ihop lite och var sämst festkompis någonsin och besluta mig för att dra. Världens bästa Johanna följde med, trots att hon stod på vipen med nån snygging. Bra kompis där, sisters before misters! Vi drog till Haze, ny klubben på Aria, as bra faktiskt! Var dock inte där så länge. Åkte hem och mötest av 30 okända killar på rummet. Jag klagade inte;) Ganska kul efterfest faktiskt!
Söndagen: katastrof sammanfattar denna dag bäst. Mitt kortfack med mitt å Johannas id plus kreditkort plus mitt körkort var stulet. INTE bra:( Skulle ju fixa nytt pass, men gick inte utan id...Sur som en "#€%&/ var jag. Inget bra avslut.
Nu sitter vi här utan pengar å id. Jag vet inte om jag komma hem till jul. Fast har ju vart med om det här 10000 ggr förut så håller mig ganska lugn. Vad är det, 100:de kreditkortet som försvinner?
Så nu måndag, tillbaks till skolan..:( är allt jag har och säga. Maaassor av läxor. Är allt för sliten för att ta tag i dom idag känner jag..
Pratade med min fina,älskade syster, hoppas jag kan beställa biljett till henne, isf är hon här om en vecka, WHOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
Over.and.Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0