At da bunk thoo

Supperclubbbbb igår, Lil Jon dja lite, whaaaat, okaaaay, yeaaah. Skulle egentligen ha åk till Santa Barbara å gått på fest med S, men hon har "ögoninflamation". Haha, undra hur många gånger hon fått ögoninflamation lagom till helgen när vi ska ut? Svårt att bara säga att hon hellre vill sitta hemma med sin pojkvän? Grrrrrrrrr, aja, blir supperclub istället så jag kan inte klaga. Ska aldrig bli en sån där tråkig flickvän, fast iof så börjar hon närma sig 30snåret hahaha. Fast istället för en tråkig flickvän kommer jag väll bli en pyskopat flickvän haha. Tur att jag är medveten och inser hur konstig jag är så jag kan jobba på det å bli en mer normal människa:P


Natz, det är så jävla annorlunda att vara här och festa utan dig. Saknar dig enormt mycket.

Hem tidigt som fan imorgon plugga och träffa två tjejer med ett rum ledigt. Hoppppppas som fan att jag kan få rummet, ligger as nice till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0