Once a failure always a retard.

Alltså jag är så jobbig! Är glad att jag har vissa runt omkring mig som får mig att vilja bli en bättre människa iaf:)

Anywaysss, en vecka ledigt från skolan, whouuuuu! Vet inte vad jag ska göra dock? Fick det här erbjudandet av Elena om en trip till Vegas med hennes promoter:

These are the events we would go to this Labor Day weekend! Let me know if you and your cute girlfriend (or two) want to come out for this weekend (I will cover expenses, hotel, etc!)

Friday Day- Roger Sanchez and EC twins at Marquee Dayclub/ Will-I-Am and friends at Encore Beach Club

Friday Night- Armin Van Buren at Marquee

Saturday Day- Steve Angelo at Encore Beach Club/ Tiesto at Wet

Saturday Night – Avicii at Marquee/ Steve Angelo at XS

Sunday Day- Fatboy Slim (was one of the best sets/parties I have ever heard last time he was here) at Marquee Dayclub

Sunday Night- Eric Morillo at Tao

Monday Day- Sebastian Ingrosso (of SHM) at Encore Beach Club/ Benny Benassi at Marquee Dayclub

Monday Night – XS Afrojack

Låter ju jävligt bra? bra djs och så är allt gratis också;) whouuu.

Förresten så satt jag inne på ett jävla badrum i 4 fuckin timmar igår och kunde inte komma ut. hahah. skjut mig typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0