Suprise, supriseeee

OMG måste bara blogga så jag kan berätta om världen bästa dag everrrrrrrrrrr. Jag sitter själv på panda express å äter när jag får ett sms av Kevin där han ber om min adress för att han ska skicka nått. En stund senare smsar Drew och frågar vad jag gör och skojar om att han sitter brevid kevin å ser på tv och smsar mig för att göra honom avundsjuk. När jag ätit klart börjar jag gå hemåt och när jag 100 meter från huset hör jag några komma springandes bakom mig. Först forstätter jag bara att gå men när stegen kom as snabb närme mig tänkte jag omg vem fan är det som jagar mig typ och vänder mig om och ser kevin och drew. OMGGGGG jag skulle vilja ha sett mitt annsiktutryck. Började typ svettas å skaka och var så jävla överlycklig. Jag fick 15 min på mig att packa å sen var det tillbaks till LA och Da Bunk. Ojoj log hela jävla kvällen tror jag:D Gick på någon ny klubb och såg EC(t) twins och hade det as bra. Dagen efter blev det Supperclubbbbbb å sen roxbury. Ojoj var så himla lycklig. Tror nog det är det most awesome thing någon gjort för mig:):):):):):) WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE är ungefär vad jag kände haha:):):):) Nu är jag tyvärr tillbaks i Santa Barbara. ughhhh. Skola på måndag= blääääää. Men nu kan jag leva på det här ett tag!!!!:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0