Fun fact of the day

Vet ni, under mina nu 24 år:( så kan jag ränka dom killar jag sett och tyckt varit snygga på min ena hand. Och det här helt sant. Ser verkligen aldrig någon som jag tycker är snygg, jag undrar varför? rätt så jävla tråkigt.

Första gången jag såg Giselle och hennes boy Tom Brady så tänkte jag wowwww


Vare inte dig jag var Natalie när vi gick på Statestreet och såg en as snygg kille sitta vid någon resturang och vi ba wooooowwww. Typ enda gången det har hänt när jag sett en kille i verkliga livet..

Mileys boy är en annan kille som jag såg och ba wowww.

Kommentarer
Postat av: natalie

Haha jo det var med mig;) och jag missade honom va?:(

2011-12-14 @ 18:16:05
URL: http://vnattavnatalie.blogg.se/
Postat av: Ni

Du kanske är lesbisk?

2011-12-15 @ 12:50:59
Postat av: Anonym

nejmen såg inte du honom också?

hahahahahahahh niklasssssss, neeeeej verkligen inte! fast ser bra mycket fler tjejer som jag tycker är snygga en tjejer, thats for sure!

2011-12-16 @ 17:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0