Andra Andningen

Fan vad bra det gick på gymmet idag! Tror jag kom in i andra andringen, allting kändes så lätt. Eller liksom det var jobbigt men jag kände att jag kunde fortsätta pressa hur mycket som helst. Nice. Har bara kommit in i andra andningen en gång förut och det var när jag och Niklas tränade ett pass i melby. Det var nått pass han hade fått av hockeyn som han skulle träna under sommarn. Vi var ute och sprang intervaller i skogen och då fick jag den där underbara känslan.

Om det inte hade vart för att klockan var 12 på natten hade jag fortsätt springa mycket längre!



Jag och min sexbomb Jake Gyllenhaal ute och springer (jag springer åt andra hållet eftersom jag har varvat honom).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0