Jobba, äta, sova, döööö

Allt jag gör nu, går upp runt 1 tiden äter frulle, åker till jobbet och sen direkt gymmet och sen kommer jag hem vid 12 på natten. Kul liv! Inte ens så här till helgen ser dagarna annorlunda ut.. Såå nu ska jag till jobbet å sen gymmet..så hörs igen runt 12 tiden då..Eller nää förmodligen inte för då är ni säker ute å feeeestar.

Har inte vägt mig sen jag börja med nutrilettpåsarna. Villket är en big deal för mig eftersom jag väger mig varje morgon och kväll annars. Har en känsla av att jag kommer och ställa mig på vågen när påsarna är slut och bli besviken. Aja, skönt att ha kommit igång med träning iaf.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Öh vad jobbar du med? Trodde du jobba på mataffär.

2011-01-22 @ 21:39:23
Postat av: M

Yes det gör jag. Jobbar man kväll så slutar man 9.30, så hem på med gym kläder och sen till gymmet så har kl lätt hunnit bli 12.

2011-01-23 @ 17:37:05
Postat av: M

Yes det gör jag. Jobbar man kväll så slutar man 9.30, så hem på med gym kläder och sen till gymmet så har kl lätt hunnit bli 12.

2011-01-23 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0