Run bitch, ruuuun!

Det finns ett fänglese här. Eller kan man kalla det ett fängelse? Fångarna har LCD-tv på rummen, egna kylar&frysar, får handla för flera tusen i månaden osv. Fångarna får även komma själva till våran affär och handla. Bra skumma typer vill jag lova! En av fångarna kommer alltid in och ska klaga, ska få allt billigare, ska ha och ska ha och ska ha. HÅLL KÄFTEN JÄVLA RETARD, DU BORDE SITTA INLÅST PÅ EN CELL OCH LEVA PÅ VATTEN OCH BRÖD! Hur kan du ens tro att du har rätten och begära nåååågonting ditt kriminella skum!?? Iaf så hatar jag honom och jag är alltid as otrevlig mot honom så han hatar mig också. Skulle inte förvåna mig om det första han gör när han kommer ut är att söka upp mig och mörda mig typ.

Jag (known as bubble girl) springer för mitt livvvvvv. Mina bubblor kan inte rädda mig nu!:(

Kommentarer
Postat av: Ni

Haha bubble girl är chefen!

2011-01-28 @ 15:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0