En vettig person says

Folk skriver alltid the most radom stuff i kommentarerna



Men till saken iaf. Blir alltid så förvånad när folk säger vad dom väger. Okej inte alltid, men många gånger har folk som jag tycker har asfina kroppas angivit en vikt som är mycket mer än vad jag trodde. Ibland lika mycket eller till och med mer än mig. Men vikt ska man väll inte gå efter så mycket. Det beror väll vad man har på kroppen som väger och hur fettet har satt sig, i guess...

EY, 6 dagar till jag är i sthlm, 8 dagar (!!!!!!) till jag är i Santa motherfuckin Barbara!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hh

Hahahahaha din pajas ta bort bilden på kissie din åsna!

2012-04-30 @ 21:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0