Johannisar

Jag verkar dras till Johannisar- det klickar asbra men sen slutar det alltid asdåligt. Jag ska i fortsättningen aldrig mer bli vän med en Johannis igen. Hålla mig låångt borta från dom alla, haha. Så man slipper bli ledsen liksom:)
Båda mina Johannor har "svikit" utan förvarning eller förklaring och helt plötsligt också. I wonder why. Hade ju inte behövt slutat som det gör med någon av dom och någon av dom hade kunnat man up och sagt något. Efter att ha bott ihop och haft planer (som jag gjort och haft med båda) tycker man att ett reason why och en förvarning är en självklarhet när dom ändrat sig, eller? Förstår inte folk att man gör andra mer illa om man bara drar ut på det och försöker att inte behöva säga något? Vänner kommer och går och somliga består- but it prob ain't gonna be a Johanna, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0