OMG

snart åker jaaaaag. Alltså jag vet, jag snackar bara om USA hela tiden, men ojoj nu börjar det närma sig! Och ojoj så lycklig jag är för det! Längtar så det nästan gör ont. Går och tänker på USA hela dagarna verkligen. Tror jag är kär i USA eller nått. Papper är skickade till csn, ansökan är skriven till SBCC- väntar bara på ett papper från csn sen ska den skickas. Allt borde vara klart inom två veckor, då blir det boka tid på ambassaden och fixa visum och sen bär det av. MY GOD så underbart det ska bli. Blir så jävla lycklig bara jag tänker på att jag snart ska få komma tillbaks:):):)

Ska festa som en galning när jag kommer tillbaks och ha många sjuka kväller- som den här när jag vaknade upp på min säng ute på balkongen, haha.

Jag ska spela beerpong heeela sommaren, precis som jag gjorde förra sommarn som lätt var den bästa/roligaste tiden i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0