Viva Las Vegas

Okej spy inte rätt ut nu, men nu blir det lite mer USA snack, haha. Vi har bestämt oss för att flyga till Las vegas först. Ta några dagar där å sen blir det väl greyhound buss till SB. Sist när vi var där över thanksgiving och skulle hem vare äkta traffik och tog 12 timmar att komma hem. Lika långt som att flyga hem till sverige typ, haha.

Första gången när jag skulle till SB träffade jag ju en familj som köpte en första klass flygbiljett till mig och betala hotell på WYNN. Blev äkta upphämtad av rolls royce och fick gå in vip ingång på hotellet och bo i ett äkta asfint rum. Plus att jag fick dricka hur mycket jag ville på rumsnycklen. Niceee.

jag vid bilen. Jag var lite lättklädd men det var rusktigt varmt.

här står jag vid hotellet och pekar lite på vattnet.

Uppe på Pure på ceasars hotell. VIP bandet på så klart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0