We will all turn to dust and we will all fall down

Idag dog en till patient på hemmet. Hon var en av mina absolut favvisar och jag brukade alltid sitta med henne. Hon har varit så otroligt rädd i det sista och jag satt alltid med henne och brukade hålla mig i handen och säga att hon kände sig så mycket tryggare när jag var där. Så idag fick hon andningsuppehåll. Hon andades tungt sen slutade hon andas, hela kroppen blev helt slapp och sen kom hon tillbaks och började andas tungt igen. Hennes andnigsuppehåll blev bara längre och längre- tillslut varade dom i 30-40 sekunder. Så under ett andningsuppehåll kom hon aldrig tillbaks.
Det var så hemskt att se, för hon var så otroligt rädd och ville verkligen inte dö. Jag fick dödsångest av att bara se henne.

Vila i frid lilla Mary.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0