Oh hot damn.

Back from vegas, tyvärr:( Fy faaaaan vad kul jag har haft deeeeet! Bodde i suiten på west towers ph och festade konstant dygnet runt i två dagar. Ojoj stackars lever. Gamblade, söp vid poolen, dansade söder fötterna, blev inbjduen till vip loungen på bellagio och drack från unlimited bottle service tills klubben stängde och vi var sist kvar, träffade massor av roliga människor, festade med gamla vänner, åt minimalt- använde alkohol som föda, shoppade (fast förvånands värt lite), blev av med plånboken (hahahahah- I know! som tur var hade jag mitt svenska bank kort och pass i johannas plånka. Va fan, hade inte ens med mig den ut så IGEN blev skiten snodd från rummet, aja:() Aa, ojoj insaneeee helg. När jag kom hem blev det en tur till Chris och ännu mer öldrickande, haha the party never ends. Sov till 3 idag iaf, behövdes kan jag lova!

slänger upp lite bilder sen måste draaaa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0