Hooooollywoood

Igår åkte jag till Hollywood. Vi skulle på mitt älskade Supperclub men man behövde äkta biljett så vi gick till Drais. Var sjuuukt mycket folk och för första gången var det faktiskt riktigt kul där. Stod på samma bord som Chris Brown också, wooooow haha! Är inte alls kändis kåt men Chris Brown kändes lite häftigt att se måste jag säga.

Träffa Patrick förresten Nattis, hälsade inte ens, så han har inte saknar mig iaf haha.

Idag firade jag Thanksgiving för första gången. Var iof här på thanksgiving förra året, men var i Vegas och festa så märkte inte så mycket av det. Förrutom på trafiken när vi skulle hem, tog äkta 16 timmar för oss att ta oss från Vegas till Santa Barbara..omgggg alltså! Lika långt tid som det tar att flyga till Sverige typ! På tal om trafik, när jag åkte tåg hit var det en bil som tröttna på trafiken och bestämde säg att köra på järnvägspåret istället, äkta höll på att kollidera med den. Haha vilken dåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0