Lite bilder.

Skulle lämna Nattis på LAX men så var vi hugriga så vi drog till Subway och där glömde vi bort tiden så hon missade sitt plan..yeeesss tänkte vi, en sista gång på Supper liksom, wieeee. Dagen efter kom hon inte med något plan heller, men tredje gången fick vi till det. Stackars grabbarna som sagt hejdå och kört henne tre gånger liksom, haha.
Favorit killarna:) (as bra bild jag vet, iphone 3s sugerrrrrrr. Det är det s står för om ni inte visste det).
Någon tyckte att dom hade pyntat fint utanför dörren genom att ställa två ruttna palmer där, haha. Bunkern blir bara fräschare och fräschare!
RIP kevies bodypillow:(
Jag lyckades ta kort precis när Kevies tappa telefonen i annsiktet typ haha. Skulle egentligen ta kort för att visa hur jäkla snyggt han sitter i bilen, fötterna ut genom fönstret å aa ni ser ju haha
Gör alltid två kanniner med händerna när han ska skriva på telen?

Haha alltså jag skulle vara här en vecka typ, och nu har det gått 3 eller något haha. Ikväll blir det EC twins på supperclub, åhhhhh vad jag önskar att du var här Natalie!!!
Jag och Nattis med EC twinsen på Halloween

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0