Oj oj.

Fy fan vad full jag blev igår. Vi spela beerpong, gick till Drais, gick hem och spela lite mer beerpong och omg vet inte hur jag kunde stå ens haha. usch mår så sjukt dåligt idag, sov till klockan fem liksom haha.

Det har varit en kul helg, men har druckit för mycket, måste checka in på rehab asap typ haha. Gillar inte att bli så här full. Så jävla äckligt, måste skärpa mig.

Annars har det varit en konstig helg. Saker och ting var inte som det brukar. Jag tror jag äntligen har kommit till insikt. Det känns så otroligt tråkigt och tungt, men inte något jag kan göra åt.  Ska hem och grina i en vecka eller något. Förhoppningsvis kommer jag vara så ledsen att jag inte vill äta. Fan vad fet jag har blivit, känner mig så sjukt äcklig, måste verkligen svälta.

Är hemlös om 2 dagar också. Älskar när allt går så bra <3





:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0