Overfeel and underthink

Stannade i Hollywooooood efter att Nattis åkt. Blev väl lite halv katastrof. En tung helg som blev extra tungt för att det är så mycket svårt nu. Så allt känns 100 ggr svårare att hantera. Gick väl egentligen bra tills jag drack och inte kunde hantera känslorna, istället blev jag helt överväldigad och visste inte vad jag skulle göra med mig själv. Var ganska fruktansvärt haha. Och pinsamt. Men, men kan inte älta i det. Får bara lära mig något av det och gå vidare..

Ja vad annars Nattis. När jag åkte hem så var killarna och kolla på fotboll så då satte jag på clips på hans bodypillow och ritade mitt annsikte och klistrade på, haha fick han en trevlig överaskning när han kom hem. Fast på vägen hem såg jag filmer på honom från XIV när han var med lite olika tjejer, då kändes det inte lika kul längre haha.

Lyckades fan glömma mitt pass där också, jäkligt smart. Kan inte gå till banken och ta ut pengar nu liksom:S Låg tydligen kvar i badrummet. Det roliga är att jag liksom var på väg ut och tänkte fan sminken och sprang upp och hämtade det i badrummet men passet tänkte jag inte på, haha.

Yo,yo nattis har inte så mycket mer att skriva nu, men imorgon ska jag på ultraljud med Jois haha. Uppdaterar om det händer något spännande.
haha snyggt va?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0