Erase and rewind.

Igår var väldigt kul, eller iaf först hos Kevin. Vad jättekul att få se honom igen, har verkligen saknat honom insåg jag haha, han kan ju vara en liten bitch men hade jättekul med honom igår. Han tycker jag ser ut som lady i lady och luffsen ni vet, precis den looken jag gick för hah. Iaf så var Jamie och hans tjej, Adam och hans kompis där också, kul att se dom alla igen. Vi körde 7, 11 or doubles och shotade tequila som fan. Ojoj. Sen gick vi till ett nytt ställe DT  som var äkta fancy, fancy tre våningar och allt. Men var så jäkla stort att det inte fyllde upp liksom, hade kunde varit as bra om det var mer folk. Jag drog hem tidigt dock. Och nu sitter jag och pluggar när alla andra festar:( Ja, ja får go all in imorgon istället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0