I have an angel on my shoulder, But a devil in my head.

Satt och pratade med Natalie om halloween outfits och kollade igenom vad vi hade på oss förra året. Och ja vad kan man säga haha, katastrof typ. Märket att det var första gången vi fira halloween typ.
Natalie var en skater boy en kväll, grrr.
Jag var en djävul med en arm, en strumpa, ett horn..men två klockor hade jag iaf!
Jag var tiger en kväll, grrrr, och natta visade hur man klär sig i sverige.
Den här kvällen när vi körde lite disney tema var vi nog snyggast, haha speciellt natta som hade en klännig på sig som var för 7åringar!
Jag började kvällen som en oskyldig guldlock men sen hittade jag en pistol, visa bhn och förvandlades plötsligt till en vilda western hora:O
Jag var en jätte förvånad häst en kväll.
Den här kvällen var jag bara mig själv. Lite tråkigt kanske men hade ingen utklädnad till denna kvällen.
fotbollspelare med vår egna lilla cheerleader:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0