You love music so I put it in song.

Sitter och ordnar med lite transfere applications, where to go, what to do? Bara två månader kvar i Santa Barbara..Jag hoppas och det känns som dom två månaderna kommer gå ruggit snabbt och sen är det dags för ny destination och nya äventyr. Ojoj kan knappt vänta, så trött på det här nu:) Ni vet ju hur jag är, tröttnar fort och behöver lite nytt och spännande.

Fast ojoj många fina minnen kommer jag ju ha med mig från SB. haha så mycket sjukt vi har varit med om här. Hängde mycket med ryska boys i IV första tiden i SB
vaknade upp på alla möjliga konstiga ställen haha
Hade många sjukt roliga studer med mina två roomisar, men också en del som jag helst vill glömma haha:)
Flyttade till La brezza och hade den bästa sommarn i mitt liv. Ojojjoj kan inte ens beskriva. Träffade så mycket roligt folk och hade så mycket kul. Charlieeee och co hade lätt den bästa lägenheten dom fångade alltid in mig när jag kom hem från skolan haha.
Natz kom och charma alla mina kompisar..så klart..hah:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0